#RZECZoBIZNESIE: Wojciech Kruk: Sprzedajemy emocje

Sprzedajemy produkty, które dla finalnego odbiorcy wiążą się z bardzo dużym ładunkiem emocjonalnym. Najważniejsze jest więc budowanie więzi z klientem - mówi Wojciech Kruk, prezes firmy jubilerskiej Ania Kruk.

Aktualizacja: 26.08.2016 14:37 Publikacja: 26.08.2016 13:43

#RZECZoBIZNESIE: Wojciech Kruk: Sprzedajemy emocje

Foto: Rzeczpospolita

Jak śpiewała w popularnej piosence Marilyn Monroe, diamenty są najlepszym przyjacielem kobiety. Jak dużą wagę przywiązują Polki do biżuterii i jakie trendy obserwujemy obecnie na rynku jubilerski? O tej specyficznej branży opowiada Wojciech Kruk junior, który 4 lata temu wraz z siostrą postanowił połączyć bogatą tradycję rodzinną budowaną wokół marki W. Kruk ze świeżym spojrzeniem młodego pokolenia. Tak powstała firma Ania Kruk.

- Z jednej strony mamy już doświadczenie pięciu pokoleń, więc nie zaczynamy wszystkiego od nowa, bo wielu rzeczy nauczyliśmy się przy rodzinnym stole czy z rozmów przy kawie. Z drugiej zaś, z siostrą rozpoczęliśmy zupełnie nowy projekt pod względem koncepcji, podejścia do klienta czy asortymentu – mówi Wojciech Kruk.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Materiał Partnera
AI w firmie to wyzwanie dla pracowników i pracodawców
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem
Biznes
Rosną wydatki Kremla na dziecięcą armię Putina
Biznes
Latynosi są w USA potrzebni, ale i tak mają być deportowani
Biznes
Inwestorzy Tesli odetchnęli z ulgą. Musk obiecał bardziej zajmować się firmą niż DOGE
Biznes
Obniżka stóp procentowych w maju? Recepta dla zbrojeniówki i dolar pod presją