Aktualizacja: 13.05.2025 08:07 Publikacja: 22.09.2021 15:04
Senator PO Krzysztof Brejza
Foto: PAP, Mateusz Marek
We wtorek napisaliśmy w „Rzeczpospolitej” o zamówionej przez Polski Komitet Energii Elektrycznej kampanii edukacyjnej na temat prądu. Komitet reprezentuje interesy sektora energetycznego w Polsce, w tym przede wszystkim wielkich koncernów z udziałem skarbu państwa. - Rozpisaliśmy takie zamówienie. Chcemy zrobić kampanię edukacyjną, która pokaże Polakom jak mogą się uchronić od podwyżek cen prądu, które są nieuchronne. Jak mogą zminimalizować ich skutki – tłumaczył nam Maciej Kosc, dyrektor do spraw komunikacji w PKEE.
USA i Chiny ogłaszają przełom w wojnie handlowej. Auta elektryczne zyskują popularność w UE i Polsce. Węgry zamr...
MON wnioskuje do Ministerstwa Infrastruktury o dodatkowe pieniądze na inwestycje w linie kolejowe i porty, które...
Były już szef drogówki z rosyjskiego Stawropola dostał 20 lat kolonii karnej o zaostrzonym rygorze za korupcję i...
Zełenski gotów do rozmów z Putinem w Stambule, polska branża meblarska pogrążona w długach, a Polska i Francja p...
Chatboty ze sztuczną inteligencją zmieniają sposób wydobywania informacji z internetu. Zachwiały pozycją najpopu...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas