Cyfrowa rewolucja w firmach. Małe biznesy przenoszą się do sieci

30 proc. przedsiębiorstw, które rozkręciły w czasie pandemii działalność w internecie, notuje wzrost liczby odwiedzin online. Co czwarta firma zdobyła nowych klientów, a co piąta zwiększyła sprzedaż – wynika z najnowszych badań Ipsos.

Publikacja: 09.09.2021 19:44

Cyfrowa rewolucja w firmach. Małe biznesy przenoszą się do sieci

Foto: Adobe Stock

 

O tym, że pandemia – na skutek lockdownów oraz wdrożenia pracy i nauki zdalnej – wywołała cyfrową rewolucję w firmach, również tych mikro- i małych, mówi się już od wielu miesięcy. Ale teraz, dzięki badaniom Ipsos, widać, jak mocno przechodzenie na biznes online zmieniło obraz polskich przedsiębiorstw. Eksperci wskazują, że uruchomienie czy zdynamizowanie działalności online pozwoliło uodpornić wiele firm na kryzys i wyjść na rynki zagraniczne. Potwierdza to fakt, że w czasie pandemii powstało kilka tysięcy nowych e-sklepów.

Pozostało 86% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Zyski z nielegalnego hazardu w Polsce zasilają francuski budżet. Branża alarmuje
Biznes
Litwa inwestuje w zbrojeniówkę. Będzie więcej pocisków dla artylerii
Biznes
Strategiczne Spotkania w Świecie Biznesu
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Frankowa kontrofensywa banków
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biznes
Nie ma już certyfikowanego mechanizmu badania internetu. Co z reklamacjami?