Gino Rossi ze wzrostami

Obuwniczo-odzieżowa grupa zwiększyła przychody ze sprzedaży w obu segmentach i zarząd pozytywnie ocenia osiągnięte dynamiki. Jednak marże w samym drugim kwartale wyraźnie spadły.

Publikacja: 03.07.2015 15:08

Gino Rossi ze wzrostami

Foto: Bloomberg

W czerwcu grupa Gino Rossi wypracowała 22,1 mln zł przychodów, o 6 proc. więcej niż rok temu. Obuwnicza marka Gino Rossi zapewniła 13,8 mln zł (+9 proc.), zaś odzieżowa Simple 8,4 mln zł (+2 proc.). Narastająco od początku roku grupa zwiększyła obroty o 11 proc., do 128,2 mln zł. Obuwniczy segment zwiększył sprzedaż o 8 proc., do 78,7 mln zł, zaś odzieżowy o 17 proc., do 49,5 mln zł.

W samym II kwartale sprzedaż detaliczna marki Gino Rossi wzrosła o 11 proc. rok do roku przy 10 proc. wzroście średniej powierzchni handlowej, natomiast w Simple CP wzrost sprzedaży detalicznej w drugim kwartale wyniósł 11 proc., czyli w takim samym tempie jak wzrost powierzchni sieci. Szacunkowa marża brutto ze sprzedaży w II kwartale tego roku w Gino Rossi zmalała do 45,4 proc. z 47,3 proc. rok temu. W Simple CP marża brutto spadła do 58,9 proc. z 64,7 proc.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Gigant doradztwa coraz bliżej ugody wartej 600 mln dol. Miał przyczynić się do epidemii opioidów
KONFLIKTY ZBROJNE
Amerykańskie rakiety dalekiego zasięgu nie przyniosą przełomu
Biznes
Foxconn chce inwestować w Polsce. Tajwańska firma szuka okazji
Biznes
Amerykanie reagują na uszkodzenia podmorskich kabli internetowych
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biznes
Polska AI podbiła Dolinę Krzemową