PKO BP prezentuje nową strategię rozwoju

Największy bank w Polsce ma apetyt na zwiększenie przewagi konkurencyjnej. Chce poprawiać wyniki finansowe, rozgląda się za ciekawymi akwizycjami.

Publikacja: 09.12.2022 03:00

PKO BP prezentuje nową strategię rozwoju

Foto: Bloomberg

– Wielu naszych konkurentów przygotowuje się do przetrwania w trudnych warunkach w kolejnych kwartałach, my ze względu na naszą silną pozycję możemy myśleć o rozwoju, o nowych produktach i nowej ofercie – mówił Paweł Gruza, prezes PKO BP, podczas czwartkowej prezentacji strategii banku na lata 2023–2025 pod hasłem „Przygotowani do wyzwań, nastawieni na przyszłość” .

W tej strategii bank podkreśla, że wykorzystując swoje przewagi konkurencyjne: skalę działalności, cyfrowość i kompetencje technologiczne oraz bezpieczeństwo i stabilność, chce się rozwijać w dynamicznym i wymagającym otoczeniu rynkowym. Stawia na zmianę w podejściu do klienta, skupiając się na udoskonalaniu jego doświadczeń, m.in. poprzez hiperpersonalizację, czy też dostosowanie sposobu bankowania do preferencji klienta.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Banki
Drogie kredyty w Polsce? To nie wina banków – przekonuje ZBP
Banki
EBC podjął decyzję w sprawie stóp procentowych
Banki
Jest apetyt na kredyty mieszkaniowe. Padł nowy rekord
Banki
Fala wsparcia biznesów kobiet. EBI rzuca obligacje, pożyczki i szkolenia aż 25 banków
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Banki
Alior obiecuje 50 proc. dywidendy z ubiegłorocznych zysków