Aktualizacja: 30.10.2020 08:16 Publikacja: 30.10.2020 08:16
Foto: Adobe Stock
KKLW od lat zajmuje się restrukturyzacją i upadłością i jednocześnie rozwija różne narzędzia informatyczne związane z doradztwem prawnym (tzw. LegalTech – w ramach inicjatywy Nowy Wymiar Prawa). Długo zastanawialiśmy się, jak w czasach pandemii wykorzystać takie narzędzia i pomóc osobom poszukującym porady z zakresu upadłości konsumenckiej. Dlatego niezmiernie miło nam poinformować, iż stworzyliśmy Chatbota – Adama Pomocnego https://chatfuel.com/bot/OdNowa-101934391552626, który pomoże takim osobom w uzyskaniu szybkiej i rzetelnej odpowiedzi na ich pytania związane z upadłością konsumencką. Jest to jeden z pierwszych botów tekstowych na rynku, który automatycznie obsłuży wszystkich potencjalnie zainteresowanych ogłoszeniem upadłości konsumenckiej.
Prezydent Andrzej Duda ogłosił, że wprowadzona zostanie żałoba narodowa w związku ze śmiercią papieża Franciszka...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie oddalił kolejną skargę na decyzję Rzecznika Praw Pacjenta, tym razem...
Nakaz odbierania prawa jazdy dożywotnio i na wszystkie rodzaje pojazdów, w sytuacji popełnienia przestępstwa z a...
Po dwóch trudnych latach dla doradców podatkowych wróciły dobre czasy. Rosną przychody większości firm. Ich klie...
Mężczyzna, który wraz z partnerką zdecydował się na skorzystanie z usług kliniki in vitro i zamrożenie zarodka,...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas