Kancelaria KKLW stworzyła pierwszego w Polsce Chatbota dotyczącego upadłości konsumenckiej

Czas pandemii COVID-19 to z jednej strony czas, gdzie osobom poszukującym porady prawnej trudno spotkać się z prawnikiem osobiście, a jednocześnie jest to czas kryzysu gospodarczego, który powoduje, że wielu małych przedsiębiorców oraz konsumentów zastanawia się, na ile poważne są ich kłopoty finansowe. Prawdopodobnie dla pewnej części jedynym racjonalnym rozwiązaniem będzie ogłoszenie upadłości.

Publikacja: 30.10.2020 08:16

Kancelaria KKLW stworzyła pierwszego w Polsce Chatbota dotyczącego upadłości konsumenckiej

Foto: Adobe Stock

KKLW od lat zajmuje się restrukturyzacją i upadłością i jednocześnie rozwija różne narzędzia informatyczne związane z doradztwem prawnym (tzw. LegalTech – w ramach inicjatywy Nowy Wymiar Prawa). Długo zastanawialiśmy się, jak w czasach pandemii wykorzystać takie narzędzia i pomóc osobom poszukującym porady z zakresu upadłości konsumenckiej. Dlatego niezmiernie miło nam poinformować, iż stworzyliśmy Chatbota – Adama Pomocnego https://chatfuel.com/bot/OdNowa-101934391552626, który pomoże takim osobom w uzyskaniu szybkiej i rzetelnej odpowiedzi na ich pytania związane z upadłością konsumencką. Jest to jeden z pierwszych botów tekstowych na rynku, który automatycznie obsłuży wszystkich potencjalnie zainteresowanych ogłoszeniem upadłości konsumenckiej.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Podatki
Kolejna dobra wiadomość dla frankowiczów. Tym razem od ministra finansów
Podatki
Listy z OLX, Allegro, Vinted w skrzynkach sprzedających. Czy jest się czego bać?
Edukacja i wychowanie
Ferie zimowe 2025 później niż zazwyczaj. Oto terminy dla wszystkich województw
Prawo drogowe
Dowody rejestracyjne zalegają w urzędzie. Sytuacja przyniosła nieoczekiwany skutek
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
W sądzie i w urzędzie
Od stycznia 2025 r. list polecony z urzędu przyjdzie na skrzynkę mailową