Szydło walczy o wizerunek PiS

Tylko gdyby ośrodek decyzyjny obozu PiS znajdował się w Kancelarii Premiera, ocieplanie wizerunku rządu mogłoby przynieść rezultat.

Aktualizacja: 11.01.2016 05:54 Publikacja: 10.01.2016 19:31

Premier Beata Szydło

Premier Beata Szydło

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

W każdych innych warunkach piątkowy TweetupKPRM, czyli spotkanie całego rządu ze sporą grupą dziennikarzy i blogerów, mógłby zwiastować prawdziwą rewolucję komunikacyjną. Według organizatorów było to pierwsze tego rodzaju wydarzenie na świecie. Wcześniej z „liderami opinii" aktywnymi na Twitterze w różnych krajach spotykali się prezydenci, premierzy czy poszczególni ministrowie. Rządowi spece od komunikacji pod kierownictwem autora internetowej kampanii PiS ministra Pawła Szefernakera postanowili jednak pójść dalej. W piątkowy wieczór do Sali im. Anny Walentynowicz w Kancelarii Premiera ściągnęli przedstawicieli wszystkich resortów. Brakujących kilku ministrów reprezentowali zastępcy.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Polityka
Hołownia na bakier z "lex Hołownia". Szybkie procedury wciąż częste w Sejmie
Polityka
Prawybory w KO. Trzaskowski pokonał Sikorskiego. „Mam bardzo mocny mandat i dużo odwagi”
Polityka
Radosław Sikorski kontra Rafał Trzaskowski. Wiemy, kto wygrał prawybory w KO
Polityka
„Zrobię im posiedzenie 24 grudnia”. Szymon Hołownia ostrzega posłów ws. Wigilii
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Polityka
Kampania prezydencka ruszy na początku przyszłego roku. Podano dokładną datę