Nadciąga silver tsunami. Deweloperzy coraz głośniej mówią więc o osiedlach dla seniorów. Rękę na pulsie stara się trzymać także branża hotelowa. Co oferuje dojrzałym zamożnym klientom?
Marzena Kijak, general manager Radisson Hotel & Suites w Gdańsku, podkreśla, że osoby 55+ z racji swojego doświadczenia i wiedzy często zajmują eksponowane stanowiska. Często podróżują w celach biznesowych.
– Tacy goście mają ściśle określone wymagania dotyczące hotelu, w którym się zatrzymują. Szczególnie ważna dla nich jest lokalizacja blisko centrów biurowych, centrów miast z łatwym dojazdem do lotniska – podkreśla.
Bardzo ważna jest też sama hotelowa oferta. – Pokoje o ponadprzeciętnej wielkości, uznana restauracja serwująca dania wysokiej jakości bazujące na świeżych lokalnych składnikach, centrum wellness i fitness, gdzie można się zregenerować po podróży i pracy – wskazuje przedstawicielka gdańskiego Radissona.
Liczy się też rozbudowana oferta room service i dostępność tzw. executive lounge, gdzie można skorzystać ze specjalnie przygotowanego śniadania, popołudniowych przekąsek bądź zaprosić kontrahenta.