LPP chce pozostać polską rodzinną firmą

Do 2021 r. odzieżowa spółka chce wydać 1,5 mld zł na nowe sklepy. Co roku planuje uruchamiać sprzedaż na nowym rynku.

Aktualizacja: 14.06.2018 08:57 Publikacja: 13.06.2018 21:00

Jesienią 2017 r. LPP otworzyło sklep w Londynie

Jesienią 2017 r. LPP otworzyło sklep w Londynie

Foto: materiały prasowe

– Postanowiłem powołać prywatną fundację, w której jako założyciel skupię swoje aktywa. Semper Simul będzie posiadaczem 31,5 proc. głosów i 319 tys. akcji LPP S.A. Tam skomasuję swoje wszystkie aktywa, także z Home & You, gdzie również mam udziały – zapowiedział Marek Piechocki, prezes LPP.

Celem fundacji jest nie tylko sprawna sukcesja w firmie i zachowanie jej integralności, ale i polskości. – Moim marzeniem jest to, by była to polska firma, na pokolenia – wyjaśniał szef spółki. – Rodzina Piechockich będzie żyć i mieszkać w Polsce. Zaczęliśmy tworzyć konstytucję rodziny Piechockich, mówimy w niej o skromnym trybie życia, o konsumowaniu, o tym, że nie wydajemy tych pieniędzy – wyjaśnia swoją filozofię.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Polacy oszczędzają i ostrożnie wydają. Dla listopadowych wyprzedaży zrobią wyjątek
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie