Koniec bitew o torby Wittchena. Lidl znalazł na to sposób

W piątek rusza od dawna oczekiwany sklep internetowy sieci Lidl. Firma w przyszłości planuje w nim oferty, jakich nie będzie w stacjonarnych placówkach

Aktualizacja: 05.04.2019 15:19 Publikacja: 05.04.2019 11:37

Koniec bitew o torby Wittchena. Lidl znalazł na to sposób

Foto: Bloomberg

Lidl rozpoczyna swój podbój internetu wydawałoby się dość skromnie, od 650 produktów z kategorii przemysłowej. Nie będzie w nim można kupować żywności czy kosmetyków, ale produkty takie jak ubrania i sprzęty domowe lub ogrodowe. Głównych kategorii jest osiem, nowe oferty będą się pojawiały tak jak w stacjonarnych placówkach w poniedziałki, środy i piątki. To produkty zarówno marek własnych Lidla, jak i znanych producentów.

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Handel
Chińskie cła na kopaliny z USA, Google pod lupą Pekinu. Kto zyskuje, a kto traci?
Materiał Promocyjny
Koszty leczenia w przypadku urazów na stoku potrafią poważnie zaskoczyć
Handel
Znany polski producent zabawek ogłosił upadłość. Bo dzieci jest coraz mniej
Handel
Chiny odpowiadają USA cłami odwetowymi. Biją też w Google
Handel
Cła na Meksyk zawieszone na miesiąc. Meksyk wzmocni ochronę granicy
Handel
Rosja traci swój największy rynek eksportowy. Turcja wybiera Chiny