Biedronka traci zaufanie klientów. Porażka w rankingu

Sieć dyskontowa Biedronka trzeci rok z rzędu spada w rankingu najlepiej ocenianych sieci handlowych. Na pozycję lidera wrócił Rossmann.

Aktualizacja: 04.02.2020 09:19 Publikacja: 04.02.2020 08:30

Biedronka traci zaufanie klientów. Porażka w rankingu

Foto: Bloomberg

Sieć dyskontów Biedronka spadła o dziewięć pozycji i po raz pierwszy w historii rankingu OC&C Retail Proposition Index znajduje się poza TOP 10 ulubionych sieci handlowych Polaków - wylądowała dopiero na 18 pozycji. W tym samym czasie Lidl urósł o dwie pozycje i zajmuje już czwarte miejsce w zestawieniu. Jak zauważa OC&C, Biedronka odnotowuje duży spadek w kategorii „zaufanie konsumentów””, czyli w jednej z kategorii na której wyrosła i z wykorzystaniem której podbiła serca i kieszenie Polaków. Analitycy zauważają, że Biedronka poprzez eksperymenty z bardziej wyszukaną ofertą produktową, muzyką w sklepach czy własną kawiarnią traci zaufanie swoich klientów, którzy postrzegają ją jako dyskont. - Polacy mają poczucie, że Biedronka może lada moment przestać być gwarancją niskich cen zwyczajnie „odfruwając” z zasięgu portfeli klientów, dzięki którym wyrosła na czołowego retailera w Polsce - podaje firma.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Polacy chcą płacić możliwie jak najpóźniej
Materiał Promocyjny
Pieniądze od banku za wyrobienie karty kredytowej
Handel
Michael Otto, Otto Group: Konkurencja musi być uczciwa
Handel
Prezenty coraz częściej także z drugiej ręki
Handel
Polacy oszczędzają i ostrożnie wydają. Dla listopadowych wyprzedaży zrobią wyjątek
Materiał Promocyjny
Kobieta pracująca żadnej pracy się nie boi!
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór