Nieco ponad rok temu kontrolowana przez Grzegorza Hajdarowicza spółka Gremi International zawarła sojusz z luksusową marką hotelarską Six Senses, dziś Six Senses trafia pod skrzydła branżowego giganta – InterContinental Hotels Group. Wartość przejęcia to 300 mln dol.
Kurort nad zatoką
Six Senses to czołowa marka hotelarska segmentu premium, zarządzająca luksusowymi ośrodkami wypoczynkowymi m.in. w Tajlandii, na Malediwach i Seszelach oraz siecią spa w Europie, Azji, na Bliskim Wschodzie i na Dominikanie. Oferuje łącznie 1,35 tys. pokojów w 12 krajach.
– Przejęcie Six Senses przez InterContinental Hotels Group to bardzo dobra informacja. Nasz partner, dotychczas znajdujący się w portfelu funduszu inwestycyjnego, trafił do potężnej branżowej struktury – komentuje Grzegorz Hajdarowicz.
W grudniu 2017 r. sieć Six Senses zawiązała sojusz z Gremi International, właścicielem 2,57 tys. ha gruntów z 6,5-kilometrową linią brzegową w Baia Formosa w Brazylii. Ma tam powstać kompleks luksusowych ośrodków wypoczynkowych, spa i welness oraz willi.
Przeczytaj także: Siła Gremi International wzrośnie skokowo