#RZECZoPRAWIE - Łukasz Chojniak: czy trzeba dopuścić szerszą reklamę u adwokatów?

- Przepisy kodeksu etyki adwokackiej dotyczące reklamy wymagają zmiany. Można jej dokonać bez straty dla tradycji i standardów zawodu adwokata - uważa dr Łukasz Chojniak, adwokat, członek Izby Adwokackiej w Warszawie.

Publikacja: 18.01.2017 14:25

Łukasz Chojniak

Łukasz Chojniak

Foto: rp.pl

Komisja etyki przy Naczelnej Radzie Adwokackiej chce, aby NRA jeszcze w tym roku uchwaliła nowe przepisy etyczne dla adwokatów. Chodzi przede wszystkim o reklamę i promocję. Czy należy zmieniać obecne zasady? - na to pytanie Anny Wojdy odpowiadał w programie #RZECZoPRAWIE  dr Łukasz Chojniak, adwokat, członek Izby Adwokackiej w Warszawie.

- Rzeczywiście od jakiegoś czasu dojrzewają pomysły, by zająć się kodeksem etyki adwokackiej. Nie wiadomo, czy będą zmieniane poszczególne przepisy czy postanie zupełnie nowy kodeks. Ja jestem zwolennikiem tego drugiego rozwiązania - przyznał Łukasz Chojniak.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Aplikacje i egzaminy
Oto najlepsze uczelnie dla przyszłych aplikantów. Opublikowano nowy ranking
Prawo rodzinne
Zaprzeczenie ojcostwa. Jest przełomowy wyrok Trybunału Konstytucyjnego
Prawo w Polsce
Czy Polska wprowadzi podatek cyfrowy? Big techy i tak zapłacą
W sądzie i w urzędzie
Szybkie rozwody nie dla notariuszy. Urzędnik zakończy małżeństwo
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Samorząd
Sąd: opłaty za groby i usługi pogrzebowe są pobierane bezprawnie
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń