Strona internetowa kancelarii: jak zbudować, jaka powinna być? Raport MarketingPrawniczy.com

Jak Cię widzą, tak Cię piszą – to znane powiedzenie ma rację bytu także na rynku prawniczym. Firma Tomczak|Stanisławski na potrzeby portalu MarketingPrawniczy.com sporządziła raport stron internetowych kancelarii, które znalazły się w Rankingu Kancelarii Prawniczych Rzeczpospolitej 2018.

Aktualizacja: 10.02.2019 17:32 Publikacja: 09.02.2019 07:00

Strona internetowa kancelarii: jak zbudować, jaka powinna być? Raport MarketingPrawniczy.com

Foto: AdobeStock

Przepis na sukces

Strona internetowa bez wątpienia jest jednym z najłatwiejszych narzędzi dotarcia do klienta. To dzięki niej budowane jest pierwsze wrażenie, a podstawowe informacje udzielane są na wyciągnięcie ręki. Z raportu firmy Tomczak|Stanisławski wynika, że przepis na sukces jest prosty: autorskie zdjęcia, używanie prostego języka, możliwość kontaktu z klientem za pomocą telefonu, maila i formularza, szybko ładująca się i odpowiednio zarządzana strona, obecność certyfikatu SSL. Na podstawie tych kryteriów przeanalizowano strony internetowe najlepszych kancelarii w Polsce. Wynika z nich, że nawet najbardziej topowe kancelarie w Polsce nie zawsze radzą sobie z zagadnieniami marketingu prawniczego.

Pozostało 80% artykułu

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Podatki
Kolejna dobra wiadomość dla frankowiczów. Tym razem od ministra finansów
Zawody prawnicze
Jak radcowie prawni radzą sobie w sprawach karnych? "Nadal odstają"
Edukacja i wychowanie
Ferie zimowe 2025 później niż zazwyczaj. Oto terminy dla wszystkich województw
Spadki i darowizny
Ta grupa nie musi zgłaszać spadku do urzędu skarbowego
Materiał Promocyjny
Europejczycy chcą ochrony klimatu, ale mają obawy o koszty
W sądzie i w urzędzie
Od stycznia 2025 r. list polecony z urzędu przyjdzie na skrzynkę mailową