Strona internetowa kancelarii: jak zbudować, jaka powinna być? Raport MarketingPrawniczy.com

Jak Cię widzą, tak Cię piszą – to znane powiedzenie ma rację bytu także na rynku prawniczym. Firma Tomczak|Stanisławski na potrzeby portalu MarketingPrawniczy.com sporządziła raport stron internetowych kancelarii, które znalazły się w Rankingu Kancelarii Prawniczych Rzeczpospolitej 2018.

Aktualizacja: 10.02.2019 17:32 Publikacja: 09.02.2019 07:00

Strona internetowa kancelarii: jak zbudować, jaka powinna być? Raport MarketingPrawniczy.com

Foto: AdobeStock

Przepis na sukces

Strona internetowa bez wątpienia jest jednym z najłatwiejszych narzędzi dotarcia do klienta. To dzięki niej budowane jest pierwsze wrażenie, a podstawowe informacje udzielane są na wyciągnięcie ręki. Z raportu firmy Tomczak|Stanisławski wynika, że przepis na sukces jest prosty: autorskie zdjęcia, używanie prostego języka, możliwość kontaktu z klientem za pomocą telefonu, maila i formularza, szybko ładująca się i odpowiednio zarządzana strona, obecność certyfikatu SSL. Na podstawie tych kryteriów przeanalizowano strony internetowe najlepszych kancelarii w Polsce. Wynika z nich, że nawet najbardziej topowe kancelarie w Polsce nie zawsze radzą sobie z zagadnieniami marketingu prawniczego.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Sądy i trybunały
Adam Bodnar ogłosił, co dalej z neosędziami. Reforma już w październiku?
Prawo dla Ciebie
Oświadczenia pacjentów to nie wiedza medyczna. Sąd o leczeniu boreliozy
Prawo drogowe
Trybunał zdecydował w sprawie dożywotniego zakazu prowadzenia aut
Zawody prawnicze
Ranking firm doradztwa podatkowego: Wróciły dobre czasy. Oto najsilniejsi
Prawo rodzinne
Zmuszony do ojcostwa chce pozwać klinikę in vitro. Pierwsza sprawa w Polsce