Wierzbowski Eversheds Sutherland doradcą Grupy Netsprint w strategicznej akwizycji na rynku reklamy programmatic

Grupa Netsprint (Innova Capital) przejęła spółkę Way To Grow, specjalizującą się w optymalizacji powierzchni reklamowej w serwisach internetowych na potrzeby sprzedaży w modelu programmatic. Potencjał nowo przejętej firmy pozwoli Grupie Netsprint wyjść z ofertą na zagraniczne rynki.

Publikacja: 24.09.2018 13:40

mat

Grupie Netsprint doradzał zespół Wierzbowski Eversheds Sutherland w składzie: Michał Karwacki (partner, szef praktyki PE & VC), Ewa Szlachetka (partner, szef praktyki M&A i rynków kapitałowych), Paweł Lasota (senior associate w zespole prawa pracy), Natalia Burchardt (senior associate w zespole M&A) oraz Marek Tołcz (associate w zespole M&A)

Firma Way To Grow oferuje kompleksowe usługi w zakresie zarządzania i optymalizacji powierzchni reklamowej wydawców internetowych w modelu programmatic. Zapewnia rozwiązania łączące popyt z wielu platform SSP, takich jak Google, AppNexus czy Adform. Współpracuje z ponad 300 serwisami i aplikacjami.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Sądy i trybunały
Adam Bodnar ogłosił, co dalej z neosędziami. Reforma już w październiku?
Prawo dla Ciebie
Oświadczenia pacjentów to nie wiedza medyczna. Sąd o leczeniu boreliozy
Prawo drogowe
Trybunał zdecydował w sprawie dożywotniego zakazu prowadzenia aut
Zawody prawnicze
Ranking firm doradztwa podatkowego: Wróciły dobre czasy. Oto najsilniejsi
Prawo rodzinne
Zmuszony do ojcostwa chce pozwać klinikę in vitro. Pierwsza sprawa w Polsce