Aktualizacja: 01.05.2025 02:10 Publikacja: 07.07.2022 21:06
Foto: Adobe Stock
Wokół wszystko drożeje, i to mocno, tymczasem obowiązkowe polisy OC posiadaczy pojazdów mechanicznych są coraz tańsze. To efekt trwającej już od trzech lat ostrej walki firm ubezpieczeniowych o klientów – niższymi cenami próbują przyciągnąć do siebie.
Ceny polis spadają, choć koszty napraw uszkodzonych pojazdów rosną. Eksperci mówią wręcz o wojnie cenowej. I o możliwych problemach z rentownością tego segmentu rynku. Sytuacja niepokoi Komisję Nadzoru Finansowego i Polską Izbę Ubezpieczeń.
Dlaczego Grupa PZU powinna się przekształcić w Holding PZU, co dalej z Alior Bankiem i Bankiem Pekao, co stanie...
PZU złożyło do prokuratury zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Chodzi o wypłatę nienależnego o...
Grupa PZU zwiększyła w 2024 r. przychody ze sprzedaży polis do 29,4 mld zł, a zysk netto największego polskiego...
Grupa PZU zwiększyła w 2024 r. przychody ze sprzedaży polis do 29,4 mld zł. Zysk netto największego polskiego ub...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Przypis składki brutto w wysokości ponad 12,6 mld zł uzyskany w minionym roku w segmencie ubezpieczeń majątkowyc...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas