Budowa szybkich dróg jest odporna na wirusa

Nie spełnił się czarny scenariusz wyhamowania inwestycji przez masowe zakażenia pracowników. Od stycznia podpisano umowy na budowę 16 odcinków szybkich tras o łącznej długości 239 km.

Aktualizacja: 18.05.2020 09:32 Publikacja: 17.05.2020 21:00

Budowa szybkich dróg jest odporna na wirusa

Foto: Adobe Stock

W ostatni piątek wybrano wykonawców wartego 2,23 mld zł 10-kilometrowego odcinka drogi ekspresowej S19 pod Rzeszowem, będącego częścią międzynarodowej trasy Via Carpatia. Dzień wcześniej podpisana została umowa na pierwszy odcinek trasy S1 Mysłowice–Bielsko-Biała za prawie 990 mln zł., a w ubiegłym tygodniu Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) zawarła kontrakt na zaprojektowanie i budowę pierwszego z trzech fragmentów drogi ekspresowej S7 Płońsk–Czosnów, na który wyda blisko 600 mln zł.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Subskrybuj
gazeta
Transport
Uber ma kłopoty. Wyniki rozczarowały, najniższy wzrost od czasów pandemii
Transport
Donald Trump nie da pieniędzy na szybką kolej w Kalifornii
Transport
Konflikt Indii z Pakistanem. Mnóstwo lotów odwołanych bądź wydłużonych
Transport
Hiszpania, Grecja i Wielka Brytania też mają swoje „Radomie”
Transport
„Mój rower elektryczny” po nowemu. Dopłaty jednak będą, ale dużo mniejsze
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku