Kenny Jacobs odchodzi z Ryanaira

Szef działu marketingu Ryanaira, który kierował działaniami usprawniającymi obsługę klientów, odchodzi z linii z końcem kwietnia po 6 latach pracy, by podjąć nowe wyzwanie — o czym poinformował Reutera.

Aktualizacja: 11.02.2020 11:34 Publikacja: 11.02.2020 11:27

Kenny Jacobs odchodzi z Ryanaira

Foto: Bloomberg

Kenny Jacobs zaczął pracę w irlandzkiej linii na początku 2014 r., był inicjatorem programu „Always Getting Better” (Być zawsze lepszym) poprawy obsługi klientów, otrzymał zadanie przebudowy portalu przewoźnika, aby dostosować go do indywidualnych preferencji podróżujących. — Spędzę lato z rodziną, a potem podejmę nowe wyzwanie— powiedział teraz.

Prezes Michael O'Leary oświadczył w komunikacie, że za kadencji Jacobsa doszło do przekształcenia cyfrowej obecności linii i obsługi klientów. W okresie tych 6 lat Ryanair zwiększył z 20 do ponad 30 proc. część przychodów z opcjonalnych dodatków jak rezerwowanie konkretnych miejsc i prawo do dodatkowego bagażu. „Kenny był autorem udanego programu przez 6 lat, od kiedy przyszedł do nas, był twórcą wielu usprawnień w obsłudze klientów, wprowadzonych w ostatnich latach, które były podstawą naszego wzrostu i ewolucji” — stwierdził prezes linii. 

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Transport
Zdesperowani Rosjanie szukają samolotów. Proszą o pomoc Kuwejt i Katar
Transport
Będzie co przenosić do CPK. Rekordy na Lotnisku Chopina
Transport
Wielkie cięcia w Boeingu. Na początek do zwolnienia ci, którzy strajkowali
Transport
Są plany rozbudowy Lotniska Chopina, ale bez wielkiego rozmachu
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Transport
Jedwabny Szlak w Ameryce Południowej. Chiński megaport w Peru