Aktualizacja: 14.03.2021 13:09 Publikacja: 14.03.2021 13:09
Foto: Bloomberg
Zajmie miejsce Walta Odisho, który odchodzi na emeryturę, a przed przyjściem do koncernu pracował w sektorze motoryzacji, zatrudniono go, aby zwiększył wydajność produkcji. Clark obejmuje nowe stanowisko w chwili, gdy Boeing stara się zlikwidować nadmiar ponad 400 samolotów czekających na wydanie ich klientom i będzie dążyć do odbudowy wizerunku u pasażerów po niemal dwuletnim uziemieniu MAX-ów.
Clark był dotąd głównym mechanikiem i inżynierem programu samolotów wąskokadłubowych, będzie odpowiadać za pracę ośrodka przemysłowego w Renton pod Seattle. Jest piątym w ciągu 4 lat szefem tego programu, który doświadczył problemów z jakością, braku podzespołów i uziemienia po dwóch katastrofach.
Przy każdej kolejnej rundzie rozmów amerykańsko-rosyjskich wraca temat powrotu bezpośrednich połączeń USA-Rosja....
Przywrócone przez Donalda Trumpa wyższe stawki celne na stal i aluminium zwiększą koszty produkcji samolotów i s...
Stany Zjednoczone wprowadzają nowe opłaty portowe dla chińskich statków, tłumacząc to chęcią ożywienia amerykańs...
Pierwszy samolot Boeing, który miał zostać kupiony przez chińskie linie lotnicze, wylądował w niedzielę w ameryk...
Powypadkową przeszłość ma w swojej historii już ponad 80 proc. używanych samochodów w Polsce. Obok Greków, Czech...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas