Aktualizacja: 10.05.2020 13:25 Publikacja: 10.05.2020 13:00
Foto: Bloomberg
Dla rosyjskich lotnisk, które ucierpiały z powodu braku wpływów Rosjanie przeznaczyli 10,1 mld rubli. Według wyliczeń Ministerstwa Transportu Jewgienija Dietricha ruch lotniczy w Rosji spadł, zależnie od regionu, od 70 do 95 proc.
Ta pomoc nie jest jednak bezwarunkowa, więc nie dostaną jej wszyscy przewoźnicy. O pieniądze nie mogą się ubiegać na przykład te linie, które przeprowadziły masowe pracowników. Liczba graniczna, to 10 procentowe cięcie zatrudnienia. Czyli z listy beneficjentów pomocy publicznej automatycznie zostaną skreślone Nordwind, Pegas Fly, Azur, Royal Flight, Ifly, a nawet niskokosztowa Pobieda należąca do grupy Aerofłot.
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
Polskie Porty Lotnicze kuszą przewoźników i biura podróży 10 mln zł za marketingowe wsparcie latania z nierentow...
Nowa wersja programu dopłat do rowerów elektrycznych będzie uboższa od planowanej w ubiegłym roku. 50 mln zł ma...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas