Aktualizacja: 14.09.2020 14:59 Publikacja: 14.09.2020 14:57
Foto: Bloomberg
- Przetrwanie Air France-KLM nie jest zapewnione. Będą musieli zająć się podstawowymi kosztami, o ile wszystko utrzyma się tak jak teraz. A jeśli zakładać, że ta sytuacja potrwa do końca przyszłego roku, to będą musieli ciąć je jeszcze bardziej — powiedział w wywiadzie dla holenderskiej telewizji publicznej.
Najbliższą przyszłość tej grupy zapewniły w lipcu rządy Francji i Holandii oferując łącznie 10,4 mld euro pożyczek ratunkowych i gwarancji, aby mogła przetrwać niszczycielskie skutki pandemii — pisze Reuter. W zamian za to wsparcie holenderski przewoźnik zapowiedział zmniejszenie zatrudnienia o dalsze 1500 etatów redukując załogę o 20 proc., a w porozumieniu ze związkami zamroził w tym roku podwyżki płac. Dyrekcja KLM nie ma jeszcze umowy ze związkami o redukcji zatrudnienia. która ma spełniać rządowe wymogi. Air France zamierza rozstać się do 2022 r. z 6500 pracownikami, 16 proc. załogi.
Już dwa Boeingi przeznaczone dla chińskich linii Xiamen Airlines zamiast na lotnisku w Xiamen wylądowały w Seatt...
Przy każdej kolejnej rundzie rozmów amerykańsko-rosyjskich wraca temat powrotu bezpośrednich połączeń USA-Rosja....
Przywrócone przez Donalda Trumpa wyższe stawki celne na stal i aluminium zwiększą koszty produkcji samolotów i s...
Stany Zjednoczone wprowadzają nowe opłaty portowe dla chińskich statków, tłumacząc to chęcią ożywienia amerykańs...
Pierwszy samolot Boeing, który miał zostać kupiony przez chińskie linie lotnicze, wylądował w niedzielę w ameryk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas