InPost chce być jak Amazon, wchodzi w nowy rynek dostaw

Potwierdzają się informacje, o których pisaliśmy kilkanaście dni temu – lider na rodzimym rynku automatów paczkowych buduje ogólnopolską sieci dostaw produktów spożywczych.

Aktualizacja: 05.07.2021 12:08 Publikacja: 05.07.2021 10:54

InPost chce być jak Amazon, wchodzi w nowy rynek dostaw

Foto: Bloomberg

Spółka, we współpracy z hurtowym graczem – Makro Polska – rozpoczęła testy dostaw w oparciu o nową aplikację InPost Fresh. Tym samym powstaje nowy gracz na rynku e-grocery. InPost już zapewnia, że ma apetyt na szybką ekspansję.

- Z naszym najnowszym dzieckiem, aplikacją InPost Fresh, czyli platformą do zamawiania produktów spożywczych, startujemy w Warszawie. Testy będą trwały kilka miesięcy, jednak później będziemy rozszerzać zasięg, by stać się największym ogólnopolskim żywnościowym marketplace. To prawdziwa rewolucja. Wierzymy, że nowatorskie rozwiązania w zakresie technologii i gwarantowanej jakości dostaw InPost, w połączeniu z bogatym asortymentem Makro, będą wyjątkową propozycją – podkreśla Rafał Brzoska, prezes InPost.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Transport
Pilot wywołał pożar w samolocie British Airways, bo pomylił lewą rękę z prawą
Transport
Wojna lotnicza? Bruksela grozi cłami Boeingowi
Transport
Uber ma kłopoty. Wyniki rozczarowały, najniższy wzrost od czasów pandemii
Transport
Donald Trump nie da pieniędzy na szybką kolej w Kalifornii
Transport
Konflikt Indii z Pakistanem. Mnóstwo lotów odwołanych bądź wydłużonych
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem