Reklama
Rozwiń

InPost chce być jak Amazon, wchodzi w nowy rynek dostaw

Potwierdzają się informacje, o których pisaliśmy kilkanaście dni temu – lider na rodzimym rynku automatów paczkowych buduje ogólnopolską sieci dostaw produktów spożywczych.

Aktualizacja: 05.07.2021 12:08 Publikacja: 05.07.2021 10:54

InPost chce być jak Amazon, wchodzi w nowy rynek dostaw

Foto: Bloomberg

Spółka, we współpracy z hurtowym graczem – Makro Polska – rozpoczęła testy dostaw w oparciu o nową aplikację InPost Fresh. Tym samym powstaje nowy gracz na rynku e-grocery. InPost już zapewnia, że ma apetyt na szybką ekspansję.

- Z naszym najnowszym dzieckiem, aplikacją InPost Fresh, czyli platformą do zamawiania produktów spożywczych, startujemy w Warszawie. Testy będą trwały kilka miesięcy, jednak później będziemy rozszerzać zasięg, by stać się największym ogólnopolskim żywnościowym marketplace. To prawdziwa rewolucja. Wierzymy, że nowatorskie rozwiązania w zakresie technologii i gwarantowanej jakości dostaw InPost, w połączeniu z bogatym asortymentem Makro, będą wyjątkową propozycją – podkreśla Rafał Brzoska, prezes InPost.

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Transport
PKP Cargo powoli reguluje zobowiązania wobec pracowników
Transport
Nazwa Lotnisko Chopina zostanie. Tylko będzie w Baranowie
Transport
Sabotaż na Bałtyku. Chiński statek opuścił cieśninę Kattegat po międzynarodowej inspekcji
Transport
Gigantyczna strata niemieckich kolei. Bundestag zatwierdził miliardy euro na remonty
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Transport
Będzie inspekcja na chińskim statku. Śledczy sprawdzą czy zerwane kable to sabotaż
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku