Oferta musi być zdywersyfikowana

Do 2030 roku 90 proc. oferowanych przez nas aut będą stanowić samochody zelektryfikowane. Ale transformacja musi przebiegać stopniowo – mówi Arkadiusz Nowiński, prezes ds. rynków międzynarodowych w Volvo Cars.

Publikacja: 29.11.2024 05:24

Oferta musi być zdywersyfikowana

Foto: materiały prasowe

Po raz pierwszy Polak zajmie tak wysoką funkcję w strukturach dużego producenta samochodów. Czym pan będzie się zajmował?

W ramach nowej funkcji będę odpowiadał za sprzedaż samochodów marki Volvo na kluczowych rynkach – od Europy, przez Amerykę Północną i Południową, aż po region Azji i Pacyfiku, które odpowiadają za prawie 80 proc. sprzedaży Volvo Cars. Mówimy tu o współpracy z importerami na całym świecie oraz kształtowaniu oferty, która odpowiada na wyzwania współczesnej motoryzacji.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Transport
Amerykanie chcą przywrócenia połączeń lotniczych z Rosją
Transport
Lotniczy złom wraca na rosyjskie niebo. Rosjanie polecą 60-letnimi samolotami
Transport
Znów strajk na niemieckich lotniskach. W poniedziałek nic nie poleci
Transport
Donald Trump poleci boeingiem, którego nie chcieli Rosjanie
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Transport
Rząd uruchamia miliardowe wsparcie na zakupy elektrycznych ciężarówek