Oferta musi być zdywersyfikowana

Do 2030 roku 90 proc. oferowanych przez nas aut będą stanowić samochody zelektryfikowane. Ale transformacja musi przebiegać stopniowo – mówi Arkadiusz Nowiński, prezes ds. rynków międzynarodowych w Volvo Cars.

Publikacja: 29.11.2024 05:24

Oferta musi być zdywersyfikowana

Foto: materiały prasowe

Po raz pierwszy Polak zajmie tak wysoką funkcję w strukturach dużego producenta samochodów. Czym pan będzie się zajmował?

W ramach nowej funkcji będę odpowiadał za sprzedaż samochodów marki Volvo na kluczowych rynkach – od Europy, przez Amerykę Północną i Południową, aż po region Azji i Pacyfiku, które odpowiadają za prawie 80 proc. sprzedaży Volvo Cars. Mówimy tu o współpracy z importerami na całym świecie oraz kształtowaniu oferty, która odpowiada na wyzwania współczesnej motoryzacji.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Transport
Boeing czeka w tym roku reset. Bo może być już tylko lepiej
Materiał Promocyjny
Jak przez ćwierć wieku zmieniał się rynek leasingu
Transport
Turkish Airlines mają poważny problem. To pluskwy w samolotach
Transport
Brukselo! Zreformuj transport lotniczy! Manifest szefa Ryanaira
Transport
Niemieckie rządowe samoloty będą jak fortece. Pomoże Izrael
Materiał Promocyjny
5G – przepis na rozwój twojej firmy i miejscowości
Transport
CPK za 131,7 mld złotych. Lotnisko ruszy w 2032 roku, razem z szybką koleją
Materiał Promocyjny
Nowości dla przedsiębiorców w aplikacji PeoPay