Aktualizacja: 13.05.2025 15:14 Publikacja: 25.09.2023 12:22
AirHelppoliczył, że nieplanowane wydatki pasażerów, którzy nie dotarli na czas z winy przewoźnika, to 362 euro na osobę.
Foto: Adobe Stock
Polscy pasażerowie koczują na chorwackim lotnisku. Samolot odlatuje bez części pasażerów z lotniska w Modlinie, bo musieli oni zostać ewakuowani z powodu bagażu pozostawionego bez opieki, a samolot na nich nie czekał. Takie i podobne sytuacje powtarzały się często tego lata.
Najczęściej pasażerowie nie znają swoich praw, bądź zniechęcają ich formalności i opieszałość przewoźników w wypłatach należnych odszkodowań. A jeśli już się zdecydują walczyć o swoje, to średni koszt nieplanowanej przerwy w podróży jest zazwyczaj i tak wyższy, niż wielkość odszkodowania wypłaconego przez przewoźnika. Agenci przewoźników mają też często cudowny dar znikania wtedy, gdy pojawiają się problemy.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas