Reklamy sponsora Manchester City zakazane w Wielkiej Brytanii

Etihad Airways, linie lotnicze z Zjednoczonych Emiratów Arabskich, muszą przemyśleć na nowo kampanię reklamową w Wielkiej Brytanii. „Zrównoważone” lotnictwo nie spodobało się nadzorowi rynku reklam.

Publikacja: 12.04.2023 14:15

Reklamy sponsora Manchester City zakazane w Wielkiej Brytanii

Foto: Etihad-Airways

Kampania reklamowa Etihad Airways, prowadzona w Wielkiej Brytanii pod hasłem „zrównoważonego lotnictwa”, nie spodobała się organizacji Advertising Standards Authority (ASA). ASA uznała, że reklamy, w których Etihad promując wybór latania jako „świadomego wyboru dla planety”, mogła wprowadzać konsumentów w błąd co do wpływu latania na środowisko.

W zamieszczonych na Facebooku reklamach Etihad promował swoje działania jako „odważniejsze podejście linii lotniczej do zrównoważonego lotnictwa” oraz zachęcał do wybierania swoich usług jako „świadomego wyboru dla planety”. Pokazywał też, że ogranicza używanie plastikowych sztućców na pokładach samolotów. Podkreślano też, że Etihad został „Zieloną linią lotniczą 2022”.

Pozostało 82% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Transport
Zdesperowani Rosjanie szukają samolotów. Proszą o pomoc Kuwejt i Katar
Transport
Będzie co przenosić do CPK. Rekordy na Lotnisku Chopina
Transport
Wielkie cięcia w Boeingu. Na początek do zwolnienia ci, którzy strajkowali
Transport
Są plany rozbudowy Lotniska Chopina, ale bez wielkiego rozmachu
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Transport
Jedwabny Szlak w Ameryce Południowej. Chiński megaport w Peru