Reklamy sponsora Manchester City zakazane w Wielkiej Brytanii

Etihad Airways, linie lotnicze z Zjednoczonych Emiratów Arabskich, muszą przemyśleć na nowo kampanię reklamową w Wielkiej Brytanii. „Zrównoważone” lotnictwo nie spodobało się nadzorowi rynku reklam.

Publikacja: 12.04.2023 14:15

Reklamy sponsora Manchester City zakazane w Wielkiej Brytanii

Foto: Etihad-Airways

Kampania reklamowa Etihad Airways, prowadzona w Wielkiej Brytanii pod hasłem „zrównoważonego lotnictwa”, nie spodobała się organizacji Advertising Standards Authority (ASA). ASA uznała, że reklamy, w których Etihad promując wybór latania jako „świadomego wyboru dla planety”, mogła wprowadzać konsumentów w błąd co do wpływu latania na środowisko.

W zamieszczonych na Facebooku reklamach Etihad promował swoje działania jako „odważniejsze podejście linii lotniczej do zrównoważonego lotnictwa” oraz zachęcał do wybierania swoich usług jako „świadomego wyboru dla planety”. Pokazywał też, że ogranicza używanie plastikowych sztućców na pokładach samolotów. Podkreślano też, że Etihad został „Zieloną linią lotniczą 2022”.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Transport
Spółki budowlane liczą na więcej inwestycji kolei
Transport
Chińczycy nie chcą Boeingów? Już są na nie inni chętni
Transport
Rosjanie bardzo chcą wrócić do lotów do USA, ale Bruksela nie widzi na to szans
Transport
Cło na stal i aluminium to droższe bilety lotnicze
Transport
USA znów uderzają w Chiny. Biały Dom nakłada opłaty na chińskie statki