Aktualizacja: 07.05.2025 19:01 Publikacja: 26.02.2023 16:34
Foto: Zed Jameson
IAG, trzecia w Europie grupa lotnicza, za Ryanairem i Lufthansą, zgłosiła chęć przejęcia hiszpańskiej linii w 2019 r.; wtedy była mowa o miliardzie euro. Negocjacjom zaszkodziła pandemia, kupujący obniżył cenę o połowę, Komisja Europejska zaniepokoiła się, że zmaleje konkurencja na rynku hiszpańskim, IAG ogłosiła więc w grudniu 2021, że rezygnuje z kupna, ale chce współpracy z tą linią. W marcu 2022 IAG przyznała Hiszpanom pożyczkę 100 mln euro z możliwością zamiany jej na 20 proc. udziałów.
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
Polskie Porty Lotnicze kuszą przewoźników i biura podróży 10 mln zł za marketingowe wsparcie latania z nierentow...
Nowa wersja programu dopłat do rowerów elektrycznych będzie uboższa od planowanej w ubiegłym roku. 50 mln zł ma...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas