Automarket.pl to platforma należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, oferująca samochody nowe oraz używane z gwarancją – wszystkie dostępne od ręki. „Rzeczpospolita” dotarła do jej wyników za 2022 r. Były lepsze niż rok wcześniej. Klienci za pośrednictwem serwisu zakupili łącznie ponad 3700 pojazdów. Większość aut została sprzedana w leasingu (32 proc.) i w wynajmie długoterminowym (44 proc.).
Podczas, gdy w 2021 r. średnia sprzedaż aut za pośrednictwem platformy Automarket.pl wynosiła ponad 250 pojazdów, to w 2022 r. było to już przeszło 300 sztuk. Najlepszym miesiącem był marzec, w którym sprzedano prawie 400 aut. Do wzrostu sprzedaży w największym stopniu przyczyniło się stałe poszerzanie oferty. Na koniec 2021 r. na platformie dostępnych było ponad 1300 aut, a już pod koniec zeszłego roku o 81 proc. więcej - niemal 2400 sztuk.