Aktualizacja: 12.05.2025 10:17 Publikacja: 21.08.2022 18:31
Foto: Alstom/SNCF – Eric Pothier
Kontrakt o wartości 590 mln euro dotyczy składów czwartej generacji, mogących korzystać z 4 systemów zasilania elektrycznego, co pozwoli im kursować na terenie Europy, zwłaszcza do krajów sąsiednich z Francją — do Niemiec czy do Włoch. Jedynym warunkiem będzie zdolność urządzeń w wagonach z napędem do odczytywania różnych znaków sygnalizacji. — Przewidzieliśmy, że te TGV będą mogły kursować wszędzie po Europie — zapowiedział w ubiegłym roku Christophe Fanichet, prezes działu przewozów pasażerskich SNCF Voyageurs — pisze dziennik „La Tribune”.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas