Aktualizacja: 20.04.2025 17:32 Publikacja: 11.07.2022 12:46
Foto: AFP
Holenderska linia w Europie korzysta przede wszystkim ze swojego centrum przesiadkowego - na amsterdamskim lotnisku Schiphol. I linia i lotnisko nie są jednak w stanie sobie poradzić ze wzrostem popytu na podróże tego lata.
Lotnisko w Amsterdamie ma kłopoty z brakiem kontrolerów bezpieczeństwa i bagażowych. KLM nie ma wystarczającej liczby pracowników naziemnych, ale zaczyna również brakować załóg. I port i przewoźnik próbowały najróżniejszych środków zaradczych ograniczając przepustowość lotniska i liczbę przewożonych pasażerów. Ostatecznie Schiphol administracyjnie ograniczył liczbę obsługiwanych rejsów, a KLM po wstrzymaniu sprzedaży biletów teraz informuje, że do 28 sierpnia 2022 anuluje codziennie od 10 do 20 lotów powrotnych na trasach europejskich. Natomiast sprzedaż pozostałych miejsc na lotach KLM i KLM Cityhopper w siatce europejskiej zostanie mocno ograniczona. Linia nie wyklucza jednak kolejnych ograniczeń w następnych miesiącach.
Pierwszy samolot Boeing, który miał zostać kupiony przez chińskie linie lotnicze wylądował w niedzielę w ameryka...
Powypadkową przeszłość ma w swojej historii już ponad 80 proc. używanych samochodów w Polsce. Obok Greków, Czech...
Z projektowanych wariantów obwodnicy aglomeracji warszawskiej trzy biegną po nowym śladzie. Natomiast założeniem...
Rosjanie chcą kupić boeingi, jak tylko zostanie osiągnięte porozumienie w sprawie zawieszenia broni. Wcześniej z...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Gigant na rynku przewozu osób kupił popularnego nad Wisłą operatora taxi – platformę FreeNow. Dzięki tej akwizyc...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas