Aktualizacja: 24.02.2025 00:29 Publikacja: 22.03.2022 16:24
Foto: Bloomberg
Do Moskwy latają również tureckie linie Corendon i Pegasus, oraz serbska Air Serbia. I też ograniczyły liczbę lotów. Serbowie z czterech do jednego dziennie.
To tylko 4 z 30 zagranicznych przewoźników, którzy nadal latają do Rosji. Oprócz nich są to m.in. dubajskie Emirates i flydubai, katarskie Qatar Airways i emiracki Etihad, oraz przewoźnicy z kilku byłych republik radzieckich.
Rosyjska Federacja Transportu Lotniczego (Rosawiacja) jest zachwycona jakością usług irańskich mechaników lotniczych. Brak komponentów zastępują wyjątkowymi umiejętnościami.
Złośliwe uwagi Donalda Trumpa, który nie chce dłużej czekać na nowy Air Force One, to tylko czubek góry lodowej problemów, jakie ma przed sobą Boeing.
Mimo zaostrzenia sankcji rosyjskie linie lotnicze nadal otrzymują części do zachodnich maszyn, głównie airbusów i boeningów. Kontrabandę umożliwiają pośrednicy z Indii. Dobrze na niej zarabiają.
Solidne wyniki finansowe, dostawy nowych samolotów przyspieszą. - Ale to wszystko nie może odbywać się kosztem bezpieczeństwa produkcji oraz dekarbonizacji - zapowiada Guillaume Faury, prezes Airbusa.
Kłopoty z nawigacją przy zakłóconym sygnale GPS oraz przekleństwa w kabinie pilotów spowodowały katastrofę AZAL Airlines - uważa Aleksander Jakowlew, rosyjski ekspert lotniczy. Ani słowa o tym, że samolot został ostrzelany przez Rosjan.
• Czy wydatki na rehabilitację kręgosłupa przedsiębiorcy są firmowym kosztem podatkowym? Ważny wyrok NSA • Czy przedsiębiorca może rozliczyć połowę psa w kosztach domowej firmy? • Pierwsze propozycje deregulacyjne zespołu Brzoski • Prezydent podpisał ważną dla firm nowelizację • Jak zmotywować przedsiębiorców by zadbali o wyższe emerytury z ZUS • Czy przedsiębiorcy stracą swojego rzecznika? • Ważne terminy na ten tydzień
Prawie 370 mln zł sięgają w Krajowym Rejestrze Długów (KRD) niezapłacone zaległości finansowe gapowiczów, którzy jeździli komunikacją miejską bez biletu.
W ostatnim czasie wydarzyło się kilka wypadków samolotowych. Czy w związku z tym można uznać, że znajdujemy się w czasie, w którym działa tzw. prawo serii mówiące o tym, że w pewnych momentach katastrofy dzieją się częściej. Zapytaliśmy o to eksperta.
Solidne wyniki finansowe, dostawy nowych samolotów przyspieszą. - Ale to wszystko nie może odbywać się kosztem bezpieczeństwa produkcji oraz dekarbonizacji - zapowiada Guillaume Faury, prezes Airbusa.
Ruch pasażerski na polskich lotniskach wzrósł w zeszłym roku o 15,6 procent i osiągnął liczbę 59,5 miliona podróżnych. Trzy największe lotniska to Lotnisko Chopina (21 mln), Kraków (11 mln) i Gdańsk (6,7 mln).
Produkcja w Bełchatowie ruszy wolniej niż zakładał inwestor, powodem jest słaby popyt i wojna cenowa producentów naczep i zabudów.
W krakowskiej komunikacji miejskiej pojawiły się nowe urządzenia do sprzedaży biletów krótkookresowych. E-biletomaty nie drukują biletów, tylko automatycznie je kasują i w bezpieczny sposób przypisują do środka płatniczego pasażera.
Nadchodzi koniec zasady de minimis w imporcie i będzie to rewolucja w e handlu i logistyce. Małe paczki także będą clone.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas