Aktualizacja: 12.05.2025 02:59 Publikacja: 04.02.2022 12:04
Po wielomiesięcznej przerwie spowodowanej przez pandemię LOT znów poleci do Miami na Florydzie
Foto: Bloomberg
W 2021 roku linia przewiozła 4,2 mln pasażerów. Dla porównania w roku 2019, ostatnim przed pandemią, było to ponad 12 mln (dane Urzędu Lotnictwa Cywilnego). Polski przewoźnik budował wówczas siatkę połączeń tranzytowych wschód- zachód i miał plany jej powiększenia tak w Azji, jak i w Ameryce Północnej. Nieoficjalnie wiadomo, że w grę wchodziły kolejne porty w Chinach i Wietnamie, a na zachodzie Waszyngton i San Francisco. Realizację tych planów uniemożliwiła pandemia. Wyniki (procentowe) polskiego przewoźnika są podobne do tych, które wypracowały najważniejsze linie lotnicze w Europie.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas