#RZECZoBIZNESIE: Marek Serafin: Jeżeli nie będzie wielkiego LOT-u, to CPK nie ma sensu

Trendy pokazują, że cały czas wygrywają najwięksi, a mniejsi łączą się z gigantami. LOT musiałby walczyć ze wszystkimi – mówi Marek Serafin, redaktor prowadzący serwisu Polski Rynek Transportu Lotniczego, b. dyrektor pionu zarządzania siatką połączeń LOT, gość programu Pawła Rożyńskiego.

Aktualizacja: 17.01.2018 13:59 Publikacja: 17.01.2018 12:51

#RZECZoBIZNESIE: Marek Serafin: Jeżeli nie będzie wielkiego LOT-u, to CPK nie ma sensu

Foto: tv.rp.pl

Gość próbował wyjaśnić czy jest sens na stawianie na lotnisko w Radomiu kosztem Modlina.

- Dokładnie nie wiemy jakie scenariusze są szykowane i jak wyglądać ma przyszłość Modlina. Z całej sytuacji wynika, że przynajmniej rozwój Modlina będzie blokowany. Z punktu widzenia interesu pasażerów nie byłoby to dobre rozwiązanie. Dla połowy osób dojazd do Radomia byłby gehenną, a to są miliony pasażerów - tłumaczył Serafin.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Transport
Boeing czeka w tym roku reset. Bo może być już tylko lepiej
Materiał Promocyjny
Jak przez ćwierć wieku zmieniał się rynek leasingu
Transport
Turkish Airlines mają poważny problem. To pluskwy w samolotach
Transport
Brukselo! Zreformuj transport lotniczy! Manifest szefa Ryanaira
Transport
Niemieckie rządowe samoloty będą jak fortece. Pomoże Izrael
Materiał Promocyjny
5G – przepis na rozwój twojej firmy i miejscowości
Transport
CPK za 131,7 mld złotych. Lotnisko ruszy w 2032 roku, razem z szybką koleją
Materiał Promocyjny
Nowości dla przedsiębiorców w aplikacji PeoPay