Aktualizacja: 13.05.2025 08:31 Publikacja: 29.12.2021 22:40
Foto: Bloomberg
SNCF używała dotychczas do walki z zarastaniem torów 35-38 ton glifozatu rocznie, niemal 0,4 proc. całości tego środka we Francji. Matthieu Chabanel, dyrektor generalny działu SNCF Réseaux odpowiedzialnego za utrzymanie infrastruktury, oświadczył agencji AFP, że zgodnie z podjętymi zobowiązaniami kolej nie będzie stosować glifozatu w 2022 r. — odnotował dziennik „La Tribune” SNCF zobowiązała się początkowo do rezygnacji z tego preparatu w 2021 r., dostosowując się do zapowiedzi prezydenta Emmanuela Macrona z listopada 2017 o wprowadzeniu za 3 lata zakazu używania glifozatu.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas