Jak onieśmielić Madonnę

Arianne Phillips z powodzeniem opowiada strojami historie. Świadczą o tym jej nominacje do Oscara m.in. za kostiumy do „Pewnego razu… w Hollywood”.

Publikacja: 25.04.2020 08:00

Jak onieśmielić Madonnę

Foto: materiały prasowe, Canal+

Zawód kostiumografa uprawia od 30. lat. Lenny Kravitz opowiada jak się zaprzyjaźnili na samym początku swoich karier i  jak Arianne Philips stała się jego stylistką.

- Wymyśliła, że wystąpię w długiej czerwonej szacie jak mistyczny ksiądz – wspomina Kravitz przygotowania do wydania swojej pierwszej płyty. - Ludzie w z wytwórni skrytykowali pomysł, ale my świetnie bawiliśmy się realizując naszą fantazję mody. Byliśmy tym, kim chcieliśmy być. 5 lat później takie tuniki stały się modne - ludzie zaczęli je nosić. Arianne Phillips dorastała w południowej Kalifornii w latach 70. Pamięta, że ludzie lubili wtedy eksperymentować i zachęcano ją do wykorzystywania swojej wyobraźni. W domu nie było telewizora, rodzice nie kupili jej lalki Barbie. Za to często razem z nimi i z siostrą chodziła do kina. Będąc nastolatką oglądała Felliniego i Bergmana. Od dzieciństwa lubiła zapełniać kartki kolekcjami ciuchów,  także butów i kapeluszy. Narastająca i starannie pielęgnowana potrzeba wolności zaowocowała wyjazdem do Londynu. Tam Arianne kupowała ciuchy po kilka funtów i przerabiała je dla siebie, a potem także dla znajomych i przyjaciół. Dla zabawy urządzali wspólne sesje zdjęciowe.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telewizja
„The Last of Us” bije rekord w Ameryce, a zagrożenie rośnie
Telewizja
„Duduś”, który skomponowała muzykę „Stawki większej niż życie” i „Czterdziestolatka”
Telewizja
Agata Kulesza w akcji: TVP VOD na podium za Netflixem, Teatr TV podwoił oglądalność
Telewizja
Teatr TV i XIII księga „Pana Tadeusza" napisana przez Fredrę
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Telewizja
Teatr TV odbił się od dna. Powoli odzyskuje widownię i artystów