Jak projektować opakowania dla klientów, czyli design opakowań z perspektywy konsumentów

Konsumenci deklarują, że zakupów dokonują, kierując się logicznymi przesłankami, a więc sprawdzając cenę produktu, jego skład i porównując go z innymi produktami z tej samej grupy. Rzeczywistość okazuje się inna.

Publikacja: 18.06.2019 13:52

Jak projektować opakowania dla klientów, czyli design opakowań z perspektywy konsumentów

Foto: 226863895

Większość konsumentów dokonuje zakupów pod wpływem chwili, kierując się głownie opakowaniem i znajomym logo. Z tego powodu coraz ważniejsze jest przemyślane projektowanie opakowań nowych produktów oraz modernizowanie opakowań produktów, które są dostępne na rynku od dłuższego czasu.

Opakowanie ważniejsze niż produkt?

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1156
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1155
Świat
Ukraina: Kto może zastąpić pomoc wywiadowczą USA i Starlinki Muska?
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1154
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1150