To już trzecia edycja festiwalu organizowanego przez American Friends in Warsaw (www.afw.waw.pl) i Hotel Sheraton, który stał się mecenasem młodych polskich artystów.
Wystawa z możliwością zakupu prac artystów cieszyła się wielkim powodzeniem w zeszłym roku. Ponieważ ma ona charakter otwarty, przyszli na nią nie tylko obcokrajowcy, ale także liczni warszawiacy.
Główną salę „Balową" odwiedza co rok ponad 2000 osób. W tym roku, tak jak i w poprzednim, hotel udostępnił wszystkie sale recepcyjne. Dzięki temu AFW zaprosiło 90 młodych artystów. Z drugiej strony zostali zaproszeni przedstawiciele galerii zagranicznych, którzy zapoznają się z młodą polską sztuką, a młode talenty bedą miały szanse wypłynąć na szerokie międzynarodowe wody.
To artystyczne wydarzenie, pomyślane jako festiwal sztuki, w swojej formie odnosi się do corocznych imprez organizowanych w amerykańskich miastach i przedmieściach, gdzie artyści prezentujący swoje dzieła nawiazują dialog z publicznością. W czasie Art. Fresh artyści będą opowiadali o swoich pracach i o sztuce, która tworzą.
Będzie tu można zobaczyć, a zarazem i kupić bezpośrednio od artystów, malarstwo olejne, akwarele, rysunki, grafiki, fotografie artystyczna, rzezbę we wszystkich jej formach, biżuterię, ręcznie malowany jedwab i wiele innych małych dzieł sztuki.