Aktualizacja: 05.05.2025 02:41 Publikacja: 10.07.2023 03:00
Foto: Adobe Stock
Na portalach rekrutacyjnych i w mediach społecznościowych opublikowano w ubiegłym miesiącu 282,5 tys. nowych ogłoszeń, o 30 tys. mniej niż w maju i o ponad 80 tys. (23 proc.) mniej niż rok wcześniej – wynika z przygotowanej dla „Rzeczpospolitej” analizy agencji zatrudnienia Adecco Group i Job Market Insights.
Wyraźny spadek pokazuje także raport firm Grant Thornton i Element, który podsumowuje wyniki 50 największych portali rekrutacyjnych. Według raportu, który „Rzeczpospolita” opisuje jako pierwsza, w czerwcu pojawiło się tam 280,2 tys. nowych ogłoszeń, o ponad 28 tys. mniej niż w maju br.
Globalne przyspieszenie cyfryzacji pobudza unijny rynek pracy w IT. W ubiegłym roku liczba zatrudnionych tam pro...
Bezrobocie we Francji skoczyło w I kwartale 2025 r. o 8,7 proc. wobec IV kwartału 2024 r. - z 3,1 mln do 3,4 mln...
Wybór ofert pracy w HR jest teraz o połowę mniejszy niż w pierwszych latach po pandemii. I podobnie jak w IT, ro...
Praca biegłych rewidentów rzadko trafia na pierwsze strony gazet, ale to właśnie oni stoją na straży wiarygodnoś...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
W sektorze przedsiębiorstw pracowało w marcu o 51 tys. mniej osób niż zeszłej wiosny.
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas