Aktualizacja: 13.05.2025 19:19 Publikacja: 09.05.2022 21:00
Foto: Adobe Stock
389 tys. ofert pracy opublikowano w kwietniu tego roku na portalach rekrutacyjnych i w mediach społecznościowych w Polsce. To aż o 30 proc. (90 tys.) więcej niż rok wcześniej, lecz w porównaniu z rekordowym w historii marcem tego roku liczba ogłoszeń spadła o 12 proc. To największy od początku ub. r. spadek – wynika z danych Adecco Group i Job Market Insights, które „Rzeczpospolita” publikuje jako pierwsza.
Nie tylko branża i miejsce zamieszkania, ale również wysokość wynagrodzenia mają wpływ na możliwość pracy z domu.
Przy rosnącej presji na efektywność powinni o nią zadbać też pracownicy, co może też oznaczać inne podejście do...
Są pokorni, nieroszczeniowi, pracowici, przygotowani na najgorsze warunki i najniższą płacę. Koreańczycy z Półno...
Różnice między oceną najbardziej atrakcyjnych pracodawców a firm, w których pracujemy, są teraz znacząco mniejsz...
Globalne przyspieszenie cyfryzacji pobudza unijny rynek pracy w IT. W ubiegłym roku liczba zatrudnionych tam pro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas