Employer branding , czyli budowanie dobrego wizerunku na rynku pracy, zyskuje na wartości

Employer branding, czyli budowanie mocnego wizerunku na rynku pracy, to obecnie jedno z głównych wyzwań firm, nawet tych, które mają silne biznesowe brandy.

Publikacja: 14.06.2016 22:00

Uczestnicy panelu o employer brandingu podkreślali znaczenie otwartości i uczciwości w budowaniu dob

Uczestnicy panelu o employer brandingu podkreślali znaczenie otwartości i uczciwości w budowaniu dobrego wizerunku pracodawcy

Foto: Fotorzepa/Borys Skrzyński

Jak umiejętnie budować dobry wizerunek firmy jako pracodawcy i jakich pułapek w tym procesie trzeba unikać – zastanawiali się uczestnicy panelu „Employer branding – od działania do komunikacji" zorganizowanego w ramach II Forum HR „Rzeczpospolitej". – Nie wystarczy wiedzieć, że trzeba budować employer branding. Trzeba jeszcze robić to we właściwy sposób, co jest trudnym zadaniem, gdyż EB łączy elementy marketingu, rekrutacji i HR – zwracała uwagę Anna Piotrowska-Banasiak, dyrektor ds. rozwoju w firmie rekrutacyjnej Antal, która świadczy też usługi z doradztwa HR i employer brandingu (w skrócie EB).

Pozostało jeszcze 92% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Rynek pracy
Jak polski biznes chce sobie radzić z deficytem talentów?
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i Suzuki Swift ponownie w gronie liderów rankingu niezawodności
Rynek pracy
Rozwój kompetencji? Pracownicy pokazali żółtą kartkę pracodawcom
Rynek pracy
Rozwój technologiczny wymusi na nas zmianę umiejętności
Rynek pracy
Specjaliści szturmują oferty pracy. Najpopularniejsze kategorie
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Rynek pracy
Grudniowy powiew optymizmu w rekrutacji
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego