Pracodawco, wyróżnij się albo giń

Na rynku pracownika firmy zabiegające o ludzi do pracy muszą przyciągać uwagę czymś więcej niż tylko publikacją oferty zatrudnienia.

Publikacja: 07.09.2016 19:37

Maleje zainteresowanie frazą „oferty pracy

Maleje zainteresowanie frazą „oferty pracy

Foto: Rzeczpospolita

Oferta pracy to dziś zdecydowanie za mało – wynika z raportu „Internauci a rynek pracy: najbardziej popularne wyszukiwania w sieci w latach 2006–2016. Wnioski dla pracodawców", który przygotował portal Kariera.pl.

Za pomocą Google Adwords Keyword Tool (podaje liczbę bezwzględną wyszukiwań w danym okresie) oraz Google Trends (podaje spadek lub wzrost popularności wyszukiwań) portal sprawdził 15 wybranych słów kluczy dotyczących pracy. To m.in.: oferty pracy, kalkulator wynagrodzeń, wzór CV czy rozwój osobisty

Pozostało 83% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Rynek pracy
Boom na złote rączki. Terminy sięgają miesiąca
Rynek pracy
Pomimo szturmu na oferty pracy firmom wciąż trudno o talenty
Rynek pracy
Brakuje pracowników w Królewcu. Rosja sięga po Hindusów
Rynek pracy
Jakich pracowników potrzebują firmy w Polsce
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Rynek pracy
Płace rosną, ale kosztem miejsc pracy