Anna Muszyńska-Jurków: Młodzi wymagają nowego podejścia

Rozmowa: Anna Muszyńska-Jurków, kierownik zespołu HR w PAYBACK Polska

Aktualizacja: 27.09.2016 23:07 Publikacja: 27.09.2016 22:57

Anna Muszyńska-Jurków, kierownik zespołu HR w PAYBACK Polska

Anna Muszyńska-Jurków, kierownik zespołu HR w PAYBACK Polska

Foto: materiały prasowe

Rz: Jako konsumenci milenialsi oczekują od marek głębszego sensu, wartości, autentyczności – czy te same oczekiwania przekładają się na rynek pracy?

Anna Muszyńska-Jurków: Milenialsom przypinane są „łatki", ale jest to grupa niejednorodna. Ich spójną cechą jest oczekiwanie indywidualizacji oferty dla pracowników. Dokonują wyboru pracodawcy, biorąc pod uwagę własne potrzeby i aspiracje. Aplikują do firm, które są innowacyjne, dynamiczne i i reprezentują istotne wartości. Lubią identyfikować się z markami, co dotyczy również pracodawcy.

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Rynek pracy
Powrót nawet tysięcy amerykańskich Polaków nie wpłynie na rynek pracy
Materiał Promocyjny
Gospodarka natychmiastowości to wyzwanie i szansa
Rynek pracy
Pracownicy chcą się szkolić w AI i liczą na pomoc pracodawcy
Rynek pracy
Kariera do siedemdziesiątki? Warto już zadbać, by móc pracować dłużej
Rynek pracy
Jak polski biznes chce sobie radzić z deficytem talentów?
Rynek pracy
Rozwój kompetencji? Pracownicy pokazali żółtą kartkę pracodawcom
Materiał Promocyjny
Wystartowały tegoroczne ferie zimowe