Reklama
Rozwiń

Marek Migalski: Jak decydują niezdecydowani

Dotarcie do wahającego się elektoratu powinno skupiać uwagę wszystkich speców od marketingu i PR.

Publikacja: 01.03.2023 03:00

Marek Migalski: Jak decydują niezdecydowani

Foto: Fotorzepa/ Robert Gardziński

Zarówno naukowcy, jak i specjaliści od marketingu politycznego bardzo lubią komplikować rzeczy, którymi się zajmują, więc pewnie gdyby zapytać ich, jaka jest tajemnica skutecznej kampanii wyborczej, zrobiliby mądrą minę i odesłali do grubych książek, które albo przeczytali, albo nawet sami napisali. A jaka jest prosta i prawdziwa odpowiedź na zadane pytanie, która zaoszczędzi nam mąk lektury wyżej wymienionych dzieł? Podstawą udanej kampanii jest zmobilizowanie swoich wyborców, zdemobilizowanie elektoratów partii konkurencyjnych oraz przekonanie niezdecydowanych. Niby banalne, a przecież prawie w każdej potyczce politycznej politycy i ich doradcy zapominają o tej prawdzie.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Publicystyka
Jacek Nizinkiewicz: Ucieczka Romanowskiego to początek problemów PiS
Publicystyka
Jerzy Haszczyński: Magdeburg. Nowy rozdział historii terroru
Publicystyka
Zuzanna Dąbrowska: Andrzej Duda pasuje do MKOl
Publicystyka
Kryzys polityczny wokół ministra Wieczorka zatacza coraz szersze kręgi
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Publicystyka
Jan Zielonka: Co przyniesie następny rok?
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku