Marek Migalski: Jak decydują niezdecydowani

Dotarcie do wahającego się elektoratu powinno skupiać uwagę wszystkich speców od marketingu i PR.

Publikacja: 01.03.2023 03:00

Marek Migalski: Jak decydują niezdecydowani

Foto: Fotorzepa/ Robert Gardziński

Zarówno naukowcy, jak i specjaliści od marketingu politycznego bardzo lubią komplikować rzeczy, którymi się zajmują, więc pewnie gdyby zapytać ich, jaka jest tajemnica skutecznej kampanii wyborczej, zrobiliby mądrą minę i odesłali do grubych książek, które albo przeczytali, albo nawet sami napisali. A jaka jest prosta i prawdziwa odpowiedź na zadane pytanie, która zaoszczędzi nam mąk lektury wyżej wymienionych dzieł? Podstawą udanej kampanii jest zmobilizowanie swoich wyborców, zdemobilizowanie elektoratów partii konkurencyjnych oraz przekonanie niezdecydowanych. Niby banalne, a przecież prawie w każdej potyczce politycznej politycy i ich doradcy zapominają o tej prawdzie.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Publicystyka
Estera Flieger: Dlaczego rezygnujemy z własnej opowieści o II wojnie światowej?
Publicystyka
Ks. Robert Nęcek: A może papież z Holandii?
Publicystyka
Frekwencyjna ściema. Młotkowanie niegłosujących ma charakter klasistowski
Publicystyka
Zuzanna Dąbrowska: Mieszkanie Nawrockiego, czyli zemsta sztabowców
Publicystyka
Marius Dragomir: Wszyscy wrogowie Viktora Orbána
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem