British Airways przepraszają za "wyrafinowany" wyciek danych pasażerów

Dyrektor generalny British Airways przeprosił za "bardzo wyrafinowane naruszenie systemów bezpieczeństwa firmy", polegające na wycieku danych, w tym informacji o kartach kredytowych 380 tys. klientów.

Aktualizacja: 07.09.2018 11:31 Publikacja: 07.09.2018 09:54

British Airways przepraszają za "wyrafinowany" wyciek danych pasażerów

Foto: AFP

qm

Alex Cruz powiedział BBC, że hakerzy przeprowadzili "wyrafinowany, złośliwy atak przestępczy" na stronę internetową British Airways. Linie lotnicze poinformowały w czwartek wieczorem, że poprzez witrynę ba.com oraz aplikację na smartfony wyciekły dane osobowe i finansowe klientów dokonujących rezerwacji. Wyciek dotyczy ok. 380 tys. transakcji, ale skradzione dane nie dotyczą szczegółów podróży oraz danych z paszportu.

Dowiedz się więcej: Hakerzy ukradli dane pasażerów British Airways. Nawet 380 tys. poszkodowanych

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Przestępczość
Czy masakra w Kaszmirze ma związek z wizytą J.D. Vance'a w Indiach?
Przestępczość
Floryda. Strzelanina na stanowym uniwersytecie. Co najmniej jedna osoba nie żyje
Przestępczość
Rosyjski sąd złagodził wyrok dla amerykańskiego żołnierza Gordona Blacka. O kilka miesięcy
Przestępczość
Atak nożownika w Amsterdamie. Wśród rannych Polak
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Przestępczość
Agenci federalni ścigają migrantów. Mniej zasobów na walkę z pedofilią, narkotykami i terroryzmem