Coca–Cola i McDonald’s mają plan walki z odpadami

Po McDonald’s teraz Coca–Cola ogłosiła swój wielki plan walki z odpadami, zwłaszcza tymi z tworzyw sztucznych

Aktualizacja: 21.01.2018 06:38 Publikacja: 21.01.2018 05:54

Coca–Cola i McDonald’s mają plan walki z odpadami

Foto: Adobe Stock

Na tym nie koniec, bo wojna z plastikowymi śmieciami zatacza na świecie coraz szersze kręgi. Czy za kilka lat świadomy konsument będzie chodził do barów z własną menażką i bidonem?

World without waste, czyli świat bez odpadów- takie zręczne hasło będzie motywem wiodącym ogłoszonej w ostatni piątek globalnej kampanii Coca –Coli. Amerykański koncern zapowiada, że do 2030 roku będzie zbierał i przetwarzał tyle samo opakowań, ile wraz ze swoimi produktami wprowadza na rynek. Firma nie może rzecz jasna zagwarantować, że wyzbiera wszystkie butelki i puszki po Coca-Coli i innych swoich napojach, więc by zgadzała się ilość, będzie też prowadzić i promować zbiórki opakowań konkurencji. A przy okazji zapowiada, że do 2030 r. jej butelki będą robione w połowie z materiałów z recyklingu.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Przemysł spożywczy
W tym i w przyszłym roku mniej kawy z Brazylii
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem
Przemysł spożywczy
Kakao będzie drożeć jeszcze latami. Miliardowe inwestycje nie zwrócą się szybko
Przemysł spożywczy
Amerykańska firma ma nakarmić rosyjskie wojsko. Kreml skonfiskował ją za rzekome przekręty
Przemysł spożywczy
Eksport szansą dla producentów mocnych alkoholi
Przemysł spożywczy
Kryzys ryżowy: Japonia uwalnia rezerwy strategiczne najważniejszego produktu żywnościowego