Coca-Cola wprowadza nowy smak. Klienci sami go wybrali

Klienci sami zrobili testy produktu i jeszcze za to zapłacili. Wiśniowo-waniliowa cola weszła do sklepów w USA.

Aktualizacja: 10.02.2020 14:29 Publikacja: 10.02.2020 14:24

Coca-Cola wprowadza nowy smak. Klienci sami go wybrali

Foto: AdobeStock

Od wielu lat Coca-Cola nie wprowadza zbyt często nowych smaków na swoim macierzystym rynku, jednak zmiany w potrzebach klientów skłoniły koncern do tego, by dokonywać zmian w ofercie. W ostatnim czasie na półkach pojawiły się Coke Energy czy cola Orange Vanilla o waniliowo-pomarańczowym smaku. Dziś na półki amerykańskich sklepów trafił zaś nowy smak, który wybrali sami klienci, nawet nie wiedząc do końca, że to robią – Cherry Vanilla.

Pozostało 80% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Koniak do Chin luzem w kontenerach. Załoga w Cognac strajkuje
Przemysł spożywczy
Rosjanie skopiowali pomysł Donalda Trumpa. Nowa marka wódki na rynku
Przemysł spożywczy
Sposób na drogi nabiał? Nasłać prokuraturę. Takie rzeczy tylko w Rosji
Przemysł spożywczy
Cena masła. Ile może kosztować w święta? „Zbliżamy się do 10 zł”
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Przemysł spożywczy
Polacy szukają oszczędności, także w przypadku żywności