Aktualizacja: 17.07.2020 13:52 Publikacja: 17.07.2020 13:10
Foto: Bloomberg
Jak poinformował Mondelez, zmiana dotyczy słodyczy sprzedawanych pod należącą do grupy brytyjską marką Cadbury. W opakowaniach takich znanych na Wyspach produktów, jak Crunchie, Twirl, Dairy Milk czy Wispa, ma zostać obniżona liczba kalorii, czyli słodyczy de facto będzie mniej, z kolei cena towaru nie ulegnie zmianie.
Czytaj także: IKEA pokazuje roślinne klopsiki. Niebawem będą w Polsce
Amerykańska firma, przejęta przez Kreml i objęta kontrolą państwa, będzie wykorzystywana do dostarczania żywnośc...
Cła Trumpa i spadki wydatków konsumenckich to wyzwania dla branży, zwłaszcza mocnych alkoholi. Dlatego wciąż szu...
Ceny ryżu w Japonii wciąż rosną. Rząd od miesięcy usiłuje zapanować nad drożyzną uwalniając rezerwy strategiczne...
W Stanach Zjednoczonych jajka drożały przez całą zimę, dlatego władze uruchomiły import interwencyjny. Staniały,...
Z powodu awarii systemu kontroli produkcji i obrotu alkoholem (EGAIS) w wielu regionach Rosji, w tym w Moskwie,...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas