Dziki Polski Cydr w coraz większej liczbie lokali

Dzik Polski Cydr wykorzystuje modę na lekki jabłkowy alkohol. Do końca 2015 roku chce być w ponad 400 lokalach.

Aktualizacja: 20.04.2015 11:44 Publikacja: 20.04.2015 11:36

Dziki Polski Cydr w coraz większej liczbie lokali

Foto: materiały prasowe

Marka pojawiła się na rynku we wrześniu 2013 roku i dziś obecna jest w ponad 120 lokalach, głównie w Warszawie. Początkowo sprzedawana była wyłącznie z beczek, a od września ubiegłego roku dostępna jest również w butelkach. Dzięki temu Dzikiemu Polskiemu Cydrowi udało się wejść także do specjalistycznych sklepów z alkoholami niszowymi.

- W związku z dużym zainteresowaniem naszą marką na terenie całej Polski, które przejawia się w licznych zapytaniach i pozytywnych opiniach konsumentów o produkcie, planujemy do końca roku być już we wszystkich województwach w kraju – mówi Kamil Mazuruk, przedstawiciel marki Dzik Polski Cydr. - Wierzę, że dzięki temu pozostaniemy cydrem numer jeden na rynku HoReCa (hotele, restauracja, catering – red.).

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Przemysł spożywczy
W tym i w przyszłym roku mniej kawy z Brazylii
Przemysł spożywczy
Kakao będzie drożeć jeszcze latami. Miliardowe inwestycje nie zwrócą się szybko
Przemysł spożywczy
Amerykańska firma ma nakarmić rosyjskie wojsko. Kreml skonfiskował ją za rzekome przekręty
Przemysł spożywczy
Eksport szansą dla producentów mocnych alkoholi
Przemysł spożywczy
Kryzys ryżowy: Japonia uwalnia rezerwy strategiczne najważniejszego produktu żywnościowego