To będzie hit. Oreo stworzyło limitowaną serię ciastek z Post Malone

Oreo i popularny piosenkarz i producent muzyczny Post Malone wspólnie stworzyli limitowaną edycję ciasteczek z niezwykłym nadzieniem. Do sklepów trafi już na początku lutego.

Publikacja: 22.01.2025 21:10

Post Malone współpracuje z Oreo

Post Malone współpracuje z Oreo

Foto: PAP/AdMedia

Przez ograniczony czas Oreo będzie sprzedawać ciasteczka stworzone we współpracy z Post Malone. Mają one kremowe nadzienie łączące solony karmel ze smakiem ciasteczek maślanych, umieszczone pomiędzy czekoladowym ciasteczkiem a ciasteczkiem bez dodatku czekolady – tzw. złotym ciasteczkiem (golden cookie).

Ciasteczka są ozdobione dziewięcioma grawerowanymi wzorami inspirowanymi muzykiem, takimi jak płyty winylowe i kostka do gitary.

Czytaj więcej

Amerykański gigant inwestuje w Polsce w nowoczesną produkcję czekolady

To najnowsza odsłona limitowanych edycji ciasteczek Oreo, należących do Mondelēz. Firma regularnie wypuszcza nowe, unikalne smaki, aby utrzymać 110-letnią markę w zgodzie z duchem czasu.

Z kim Oreo projektuje swoje viralowe ciastka?

W 2020 roku Oreo nawiązało współpracę z Lady Gagą, tworząc różowe ciasteczka, które stały się viralowym hitem.

„Innowacje smakowe i współpraca inspirowane zachowaniami fanów stały się podstawą naszej strategii jako sposobu na utrzymanie znaczenia w całym naszym portfolio marek przekąsek” — poinformowała Tanya Berman, starsza wiceprezes Mondelēz, w komunikacie prasowym.

Najnowsza seria ciastek trafi do sprzedaży w USA 3 lutego.

Czytaj więcej

Właściciel Milki pozywa holenderską firmę. W tle problem przymusowej pracy dzieci

Według danych koncernu współprace ze znanymi postaciami i markami, takimi jak Coca-Cola czy „Gwiezdne wojny”, skutkują zwiększoną sprzedażą. Oreo, jako jedna z największych marek Mondelēz, wygenerowało ponad 4 miliardy dolarów przychodów ze sprzedaży w 2023 roku.

W zeszłym roku Mondelēz podobno rozważał przejęcie swojego rywala, The Hershey Company, potencjalnie w celu stworzenia jednej z największych na świecie firm produkujących słodycze. Jednak oferta była zbyt niska i została odrzucona. Fundusz powierniczy akcjonariuszy - The Hershey Trust, posiadający zdecydowaną większość głosów w firmie, niechętnie odnosi się do pomysłu sprzedaży marki.

Przez ograniczony czas Oreo będzie sprzedawać ciasteczka stworzone we współpracy z Post Malone. Mają one kremowe nadzienie łączące solony karmel ze smakiem ciasteczek maślanych, umieszczone pomiędzy czekoladowym ciasteczkiem a ciasteczkiem bez dodatku czekolady – tzw. złotym ciasteczkiem (golden cookie).

Ciasteczka są ozdobione dziewięcioma grawerowanymi wzorami inspirowanymi muzykiem, takimi jak płyty winylowe i kostka do gitary.

Pozostało jeszcze 84% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Przemysł spożywczy
Maleje sprzedaż szampana, bo nie ma czego świętować
Materiał Promocyjny
Suzuki e VITARA jest w pełni elektryczna
Przemysł spożywczy
Masło jest wciąż drogie i może być droższe. A promocji ubyło
Przemysł spożywczy
Grozi nam tanie mięso. Polska boi się jego zalewu z Niemiec
Przemysł spożywczy
Koniec kryzysu w gastronomii i rekordowe zwyżki. Gdzie najchętniej jadają Polacy?
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Przemysł spożywczy
Starbucks radykalnie zmienia zasady. Będzie nowy kodeks postępowania dla gości
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego