Przez ograniczony czas Oreo będzie sprzedawać ciasteczka stworzone we współpracy z Post Malone. Mają one kremowe nadzienie łączące solony karmel ze smakiem ciasteczek maślanych, umieszczone pomiędzy czekoladowym ciasteczkiem a ciasteczkiem bez dodatku czekolady – tzw. złotym ciasteczkiem (golden cookie).
Ciasteczka są ozdobione dziewięcioma grawerowanymi wzorami inspirowanymi muzykiem, takimi jak płyty winylowe i kostka do gitary.
Czytaj więcej
Globalny koncern spożywczy Mondelez zainwestuje prawie 74 mln zł w zakład produkcyjny w Skarbimierzu. Czekoladowe wyroby z Polski takich znanych marek, jak Milka, Oreo, Cadbury i 3Bit, trafią do konsumentów w całej Europie.
To najnowsza odsłona limitowanych edycji ciasteczek Oreo, należących do Mondelēz. Firma regularnie wypuszcza nowe, unikalne smaki, aby utrzymać 110-letnią markę w zgodzie z duchem czasu.
Z kim Oreo projektuje swoje viralowe ciastka?
W 2020 roku Oreo nawiązało współpracę z Lady Gagą, tworząc różowe ciasteczka, które stały się viralowym hitem.