McDonald’s wycofuje sztuczną inteligencję od IBM. Myliła zamówienia

Składanie głosowo zamówień w drive-thru w McDonald’s USA stało się dla klientów mniej lub bardziej zabawnym doświadczeniem po tym, jak ich przyjmowanie wsparto sztuczną inteligencją. Lody z dodatkiem bekonu były tu wisienką na torcie.

Publikacja: 19.06.2024 14:48

McDonald’s wycofuje sztuczną inteligencję od IBM. Myliła zamówienia

Foto: Adobe Stock

System głosowego przyjmowania zamówień wspierany przez AI testowany był przez McDonald’s w ponad 100 lokalizacjach. Choć o projekcie mówi się od 2019 r., to najwyraźniej nie udało się dopracować systemu na tyle, by wpadki nie były liczne i męczące (ale także zabawne dla obserwatora z zewnątrz).

Pożegnanie z AI od IBM po roku testów

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Przemysł spożywczy
W tym i w przyszłym roku mniej kawy z Brazylii
Przemysł spożywczy
Kakao będzie drożeć jeszcze latami. Miliardowe inwestycje nie zwrócą się szybko
Przemysł spożywczy
Amerykańska firma ma nakarmić rosyjskie wojsko. Kreml skonfiskował ją za rzekome przekręty
Przemysł spożywczy
Eksport szansą dla producentów mocnych alkoholi
Przemysł spożywczy
Kryzys ryżowy: Japonia uwalnia rezerwy strategiczne najważniejszego produktu żywnościowego