McDonald’s wycofuje sztuczną inteligencję od IBM. Myliła zamówienia

Składanie głosowo zamówień w drive-thru w McDonald’s USA stało się dla klientów mniej lub bardziej zabawnym doświadczeniem po tym, jak ich przyjmowanie wsparto sztuczną inteligencją. Lody z dodatkiem bekonu były tu wisienką na torcie.

Publikacja: 19.06.2024 14:48

McDonald’s wycofuje sztuczną inteligencję od IBM. Myliła zamówienia

Foto: Adobe Stock

System głosowego przyjmowania zamówień wspierany przez AI testowany był przez McDonald’s w ponad 100 lokalizacjach. Choć o projekcie mówi się od 2019 r., to najwyraźniej nie udało się dopracować systemu na tyle, by wpadki nie były liczne i męczące (ale także zabawne dla obserwatora z zewnątrz).

Pożegnanie z AI od IBM po roku testów

Pozostało 83% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Koniak do Chin luzem w kontenerach. Załoga w Cognac strajkuje
Przemysł spożywczy
Rosjanie skopiowali pomysł Donalda Trumpa. Nowa marka wódki na rynku
Przemysł spożywczy
Sposób na drogi nabiał? Nasłać prokuraturę. Takie rzeczy tylko w Rosji
Przemysł spożywczy
Cena masła. Ile może kosztować w święta? „Zbliżamy się do 10 zł”
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Przemysł spożywczy
Polacy szukają oszczędności, także w przypadku żywności