Kawa o smaku wieprzowiny. Starbucks łączy smaki

Z okazji Księżycowego Nowego Roku Starbucks postanowił skusić chińskich klientów nowym smakiem. W końcu kto nie lubi duszonej wieprzowiny w kawie?

Publikacja: 20.02.2024 14:12

Kawa o smaku wieprzowiny. Starbucks łączy smaki

Foto: Adobe Stock

Starbucks w Chinach postanowił uczcić Księżycowy Nowy Rok w nietypowy — przynajmniej z europejskiego punktu widzenia — sposób. Wykorzystując fakt, że wśród popularnych dań na ucztach noworocznych często gości duszona wieprzowina, postanowił połączyć chińską tradycję z kawą. Jako bazę smaku wybrano Dongpo rou – danie przyrządzane z duszonego boczku wieprzowego, cukru, sosu sojowego, żółtego wina i innych przypraw. Danie to jest aromatyczne, delikatne i idealne do jedzenia pałeczkami. I jego smak został połączony z kawą.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Przemysł spożywczy
Starbucks radykalnie zmienia zasady. Będzie nowy kodeks postępowania dla gości
Przemysł spożywczy
Do syndyka zgłosiło się już 400 wierzycieli Manufaktury. Będzie więcej
Przemysł spożywczy
Producenci mięsa pod presją kosztów. Szansą rynki zagraniczne
Przemysł spożywczy
Foie gras i łosoś zdominowały francuskie święta
Przemysł spożywczy
Piwo z Polski i innych krajów Unii Europejskiej wlewa się do Rosji